Ataque fascista contra la sede de la Societat Coral El Micalet

La matinada del dijous dia 29 el grup feixista autodenominat “Maulets 1707”, va omplir la façana de la Societat Coral el Micalet, Guillem de Castro 73, -així com la paret del Teatre Micalet, del carrer mestre Palau-, amb pintades on es pot llegir la paraula “Fora catalanistes”. A més a més, van trencar diversos cristalls del pis superior. A l’interior de l’edifici encara es troba la pedra que els va trencar. També inutilitzaren els panys de les portes d’entrada. El dibuix signat forma una senyera amb el blau..

La policia va penjar-li el telèfon al portaveu de el Micalet que va denunciar els fets, al demanar un interlocutor que comprenguera el valencià, una de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa a més de una falta de educació va infringir l’Estatut d’Autonomia i la Llei d’Ús i Ensenyament del valencià.

Una volta mes el feixistes pensen que són “els amos i senyors del carrer i de les nostres lliures vides”
GIACIO


PRENSA
EL PAÍS - Valencia - 01/05/2010. La Societat Coral El Micalet, donde estudian música, danza y teatro más de 500 chavales, amaneció ayer apedreada y llena de pintadas ultraderechistas. Los agresores taponaron con cola las cerraduras de la institución cultural, ubicada en la calle de Guillem de Castro (Valencia), escribieron lemas anticatalanistas y símbolos blaveros en paredes y persianas, rompieron un gran ventanal del primer piso y agrietaron otro
"No estamos preocupados, estamos indignados", afirmó una portavoz de la sociedad; "pero cuantas más cosas nos hagan, con más fuerza seguiremos trabajando". La coral, cuya fundación se remonta al año 1893 (aunque ha vivido cambios de sede, uno de ellos a causa de un incendio que se inició en una fábrica vecina) cuenta con 768 socios y dispone de un teatro en el que se han venido representando en los últimos años funciones imposibles de llevar, por irreverentes, al circuito institucional.


Fuente: BARRIODELCARMEN.NET

Fotos aquí

0 comentaris:

Publicar un comentario en la entrada



Subscriure's a ::INFOPUNT:: [Llista distribució]
Correu electrònic:
Revisa la teua paperera, spam, correu no desitjat...

Enllaços

BANNER

Agenda de grupos anticomerciales

Si tienes un grupo, te interesa! Se retoma el proyecto destinado a tener una lista de grupos para tocar en jornadas y conciertos de CSO's y colectivos. Reenvía esta info a quien le pueda interesar. ABSTENERSE GRUPOS QUE QUIERAN HACERSE RICXS CON LA MÚSICA, SIN CRITERIOS DE DÓNDE, PORQUÉ, Y PARA QUÉ TOCAN. Si quereis formar parte de esta agenda, tenerla para montar un concierto, sugerir algo... mandad un correo a infopunt@gmail.com con los siguientes datos: -Nombre del grupo -Estilo musical -Ciudad -Contacto -Comentarios