La justicia només deixa caure el seu pes amb els pobres.

La justícia torna una altra vegada a destapar-se com a institució de repressió i control social destinada només cap a certes capes de la societat, aquelles capes desposseïdes i oblidades, obligades a viure entre l'explotació laboral i la il·legalitat per poder aplegar a fi de mes, per poder tindre un lloc on dormir o per poder menjar.


Hui, mentre el nou ministre de Justícia, Gallardon, ens anunciava que xicotets robatoris poden ser considerats delictes (oblideu-se pobres de furtar en el super), la reforma de la llei del menor (tots a la presó des de ben nanos) o la cadena perpetua revisable per a actes que provoquen alarma social (ull, amb les insurreccions antisistema!)el nostre ex-molt honorable president, Paco Camps i el seu col·lega, Ricardo Costa acabaven absolts pel tema dels vestits. Mentres algunes tenen que quedar-se sense casa, altres tenen que passar-se el dia en la oficina del Servef, altres cobren el seu treball en negre, altres escapen de la policia per la seua condició d'il·legals , els nostres polítics (tots i cadascun d'ells i elles) s'estan pegant la vida padre.

Esperem que la ràbia popular li caiga a aquesta casta que parasitària -difícil en la ciutat que ens ha tocat viure- i que tots i cadascun d'ells visquen, encara que siguen per unes hores, l'agonia i la por que nosaltres vivim dia rere dia.


Declarado no culpables

7 comentarios:

  1. ...estamos de acuerdo pero,porque no suprimen gastos en dialectos como el de este escrito que tambien acarrean gastos desde mi punto de vista innesesarios ya que la unica lengua(oficial) en españa deve ser el español?.esto solo ayuda a fraccionar un pais que hoy necesita mas unidad que nunca.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¿?¿?¿?¿? I perquè no ho fem tot en anglés (que es la llengua oficial mundial) o en mandarín ( que ara s'estila...) i així no fraccionem aquest món que ara més que mai ho necessita!!!

      Eliminar
  2. De debó, no entenc el primer comentari i crec que ací no té cabuda. Les llengües no separen, les llengües serveixen per a comunicar-se, així doncs ens acosten i serveixen per a establir relacions. Però insistisc, crec que aquest comentari acçi no té cabuda.

    ResponderEliminar
  3. Además las lenguas no acarrean gastos económicos, que era por donde iban los tiros.

    Siguendo esa lógica, el capitalismo debería eliminar la comunicación verbal entre nosotros ya que puede ser imprductivo perder el tiempo en tales menesteres. La lógica del argumento económico es irracional, tanto como el sistema que la utiliza y los que la siguen a rajatabla.

    La economía para ser justa necesita de la desaparición del dinero, el intercambio por otros medios.

    Ningún dinero!!! Ningún capullo!!!

    ResponderEliminar
  4. Primero aprende a escribir en castellano (deve) y luego hablas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. las lenguas han sido instrumentalizadas, no tiene un ritmo natural de evolucion, se divide, se fracciona, se separa...y eso es lo que quieren, separar...como la diversidad fuera un mal mayor....aqui hay muso nazi que ni sabe que es nazi

      Eliminar
  5. No li donem coba al Troll.

    ResponderEliminar



Subscriure's a ::INFOPUNT:: [Llista distribució]
Correu electrònic:
Revisa la teua paperera, spam, correu no desitjat...

Enllaços

BANNER

Agenda de grupos anticomerciales

Si tienes un grupo, te interesa! Se retoma el proyecto destinado a tener una lista de grupos para tocar en jornadas y conciertos de CSO's y colectivos. Reenvía esta info a quien le pueda interesar. ABSTENERSE GRUPOS QUE QUIERAN HACERSE RICXS CON LA MÚSICA, SIN CRITERIOS DE DÓNDE, PORQUÉ, Y PARA QUÉ TOCAN. Si quereis formar parte de esta agenda, tenerla para montar un concierto, sugerir algo... mandad un correo a infopunt@gmail.com con los siguientes datos: -Nombre del grupo -Estilo musical -Ciudad -Contacto -Comentarios