Animaos a colaborar en la próxima edición de la revista Al Margen


LA TEUA COL·LABORACIÓ PER Al DOSSIER “INDIGNACIÓ POPULAR” ÉS IMPORTANT


Com ja hem anunciat, el dossier central del pròxim número de la revista Al MARGEN estarà dedicat al procés de mobilitzacions socials que, des del 15 de maig passat, agiten consciències i preocupen el poder establit.


Però més que demanar-te que ens expliques com de boniques van ser les acampades de Sol, els debats oberts de la teua assemblea de barri o les impressionants manifestacions del 15 de maig o el 19 de juny, allò que ens agradaria és que aquesta proposta que fem ens servira per a opinar i reflexionar sobre objectius transformadors del 15M, nous models per a una societat lliure i solidària, mètodes de decisió, formes d'entrar en àmbits no contagiats encara per la indignació col·lectiva (com les fàbriques, la universitat…)

També serà una bona ocasió per a definir les possibilitats futures del moviment com a cresol de lluites socials i alternatives revolucionàries enfront del caduc i injust sistema polític i econòmic. Sobre com avortar els intents del poder, dels partits i dels mitjans de manipulació de masses per a manipular, reconduir o destruir al propi 15M i el molt, o poc, que d'autogestionari i radicalment crític hi ha en les seues formes de decisió i expressió.

Som molta gent i molt diversa la que hem participat amb renovades il·lusions en el 15M. Ara toca que aqueixa alegria i aqueixa pluralitat les posem sobre el paper (o en la pantalla de l'ordinador) i les compartim amb els altres.

Col·laboracions en qualsevol format (foto, text, vinyeta, ressenya llibre, pel·li, poesia...).

També podeu aportar articles sobre altres temàtiques!!!
INTENTEM SER RIGUROS+S EN LA SELECCIÓPERÒ PERÒ HO LLEGIM TOT AMB MOLT DE CARINYO!!!
Esperem la teua col·laboració fins al 16 de setembre…

__________________________________________________________________

TÚ COLABORACIÓN PARA EL DOSIER “INDIGNACIÓN POPULAR” ES IMPORTANTE

Como ya hemos anunciado, el dossier central del próximo número de la revista AL MARGEN estará dedicado al proceso de movilizaciones sociales que agitan conciencias y preocupan al poder establecido desde el 15 de mayo pasado.

Pero más que pedirte que nos cuentes lo bonito que fueron las acampadas de Sol, los debates abiertos de tu asamblea de barrio o las impresionantes manifestaciones del 15 de mayo o el 19 de junio, lo que nos gustaría que es que esta propuesta que hacemos nos sirviera para opinar y reflexionar sobre objetivos transformadores del 15M, nuevos modelos para una sociedad libre y solidaria, métodos de decisión, formas de entrar en ámbitos no contagiados todavía por la indignación colectiva (como las fábricas, la universidad…)

También será una buena ocasión para definir las posibilidades futuras del movimiento como crisol de luchas sociales y alternativas revolucionarias frente al caduco e injusto sistema político y económico. Sobre cómo abortar los intentos del poder, de los partidos y de los medios de manipulación de masas para manipular, reconducir al redil o destruir al propio 15M y lo mucho, o poco, que de autogestionario y radicalmente crítico hay en sus formas de decisión y expresión.

Somos mucha gente y muy diversa la que hemos participado con renovadas ilusiones en el 15M. Ahora toca que esa alegría y esa pluralidad las pongamos sobre el papel (o en la pantalla del ordenador) y las compartamos con los demás.

Colaboraciones en culaquier formato (viñeta, artículo, foto, reseña libro peli, poesía...)

Colaboraciones sobre otros temas también son bienvenidas!!!
INTENTAMOS SER RIGUROSOS EN LA SELECCIÓN PERO LO LEEMOS TODO CON MUCHO CARIÑO!!!

Esperamos tu colaboración hasta el 16 de septiembre…

0 comentaris:

Publicar un comentario



Subscriure's a ::INFOPUNT:: [Llista distribució]
Correu electrònic:
Revisa la teua paperera, spam, correu no desitjat...

Enllaços

BANNER

Agenda de grupos anticomerciales

Si tienes un grupo, te interesa! Se retoma el proyecto destinado a tener una lista de grupos para tocar en jornadas y conciertos de CSO's y colectivos. Reenvía esta info a quien le pueda interesar. ABSTENERSE GRUPOS QUE QUIERAN HACERSE RICXS CON LA MÚSICA, SIN CRITERIOS DE DÓNDE, PORQUÉ, Y PARA QUÉ TOCAN. Si quereis formar parte de esta agenda, tenerla para montar un concierto, sugerir algo... mandad un correo a infopunt@gmail.com con los siguientes datos: -Nombre del grupo -Estilo musical -Ciudad -Contacto -Comentarios