[Galiza] Quatre atacs al llarg del 2010 a les seus del PSOE, l'última amb un artefacte explosiu en la nit de nadal

(La notícia està en gallec però s'enten perfectament. No hem trobat un traductor decent)


Um forte estourido sorprendeu a vizinhança de Cacheiras, em Teo, em plena Noiteboa. Um artefacto explosivo, que fontes jornalísticas apontam como 'de fabricaçom caseira', destruiu a entrada e parte do interior da sede do PSOE neste concelho. Foi arredor das duas da manhá, e poucos minutos depois congregavam-se na zona vários efectivos da guarda civil.


Declaraçons.

Hoje de manhá, o secretário geral dos 'socialistas' galegos, Pachi Vázquez, fazia umha rápida visita ao local a comprovar os desperfeitos e garantia, com o delegado do governo Antón Louro, perseguiçom sem trégua dos autores ou autoras. 'Nom vam amedrentar-nos', afirmou o político do Carvalhinho.



Antecedentes.

Com o de onte, som quatro ataques contra sedes do PSOE em território galego no que levamos de ano. Em vésperas da greve geral, umha forte explosom danara o local deste partido na Estrada, e poucos dias depois eram queimadas com artefactos incendiários as sedes de Salceda de Caselas e Salvaterra. Fontes policiais, como sempre nestes casos, responsabilizaram a resistência galega.



A sabotagem de onte soma-se aos dous ataques com bombas incendiárias que acontecêrom na passada semana em Vigo e no Porrinho, e que apontárom contra sedes do INEM. O delegado do governo salientou naqueles dias a sua 'preocupaçom pola proliferaçom de ataques daqueles que entendem que se fai política com lume e petardos'. Como consequência do ataque ao INEM viguês, as forças policiais detivêrom o moço sindicalista Miguel Nicolás, hoje preso na Lama.


Galiza Livre

No hay comentarios:

Publicar un comentario